|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 12:32:22 GMT -5
Vanavond terug, Zone Stad begint zijn 2 de seizoen, heb jij gekeken naar het eerste seizoen of begin je nu pas te kijken, en voor degenen die seizoen 1 gezien hebben, kijken jullie vanavond terug.
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Jan 31, 2005 12:54:30 GMT -5
Vanavond terug, Zone Stad begint zijn 2 de seizoen, heb jij gekeken naar het eerste seizoen of begin je nu pas te kijken, en voor degenen die seizoen 1 gezien hebben, kijken jullie vanavond terug. Ik heb nog niet gekeken maar zo'n serie interesseert me niet echt
|
|
|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 13:05:31 GMT -5
Ik heb nog niet gekeken maar zo'n serie interesseert me niet echt Ik dacht ook dat dat mij niet ging interseren, maar deze is anders, van topkwaliteit.
|
|
|
Post by beetelke on Jan 31, 2005 13:39:08 GMT -5
Ik heb het eerste seizoen gezien en wil voor geen goud de tweede missen. Met andere woorden: ik vind deze serie heel goed en zit vanavond voor mijne tv
|
|
|
Post by floppyke on Feb 7, 2005 4:07:12 GMT -5
Ik heb het eerste seizoen gezien en wil voor geen goud de tweede missen. Met andere woorden: ik vind deze serie heel goed en zit vanavond voor mijne tv ik heb de eerste reeks gezien en vond het echt de max ik heb ze wel al meerdere malen gezien op video k'ga zekerd naar de tweede reeks kijken!!!!!! en opnemen. I love zone stad!!!!!!! ben een superfan en verzamel er alles van!!!!!!! foto's en zo zijn altijd welkom!!!!! -xxx-
|
|