|
Post by Aragorn on Jan 31, 2005 12:57:07 GMT -5
Leuk initiatief met die prijzen Iemand al een kans gewaagd ? Hoe gaat het precies in zijn werk, via SMS of zo ?
|
|
|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 13:22:34 GMT -5
Leuk initiatief met die prijzen Iemand al een kans gewaagd ? Hoe gaat het precies in zijn werk, via SMS of zo ? Inderdaad wel een leuk initiatief, zal vast wel nog op Kanaal Twee reclame van komen zeker hoe je kan deelnemen of eens de site raadplegen.
|
|
|
Post by Aragorn on Jan 31, 2005 13:26:15 GMT -5
Inderdaad wel een leuk initiatief, zal vast wel nog op Kanaal Twee reclame van komen zeker hoe je kan deelnemen of eens de site raadplegen. Ja ben niet zoveel wijzer geworden, er zou iemand tijdens het programma zelf tevoorschijn komen met een vraag of zo . . .
|
|
|
Post by knightrider on Feb 1, 2005 8:34:49 GMT -5
Ik denk niet dat het tijdens het programma zelf is, eerder juist voor het begint of zo. Eens op teletext kijken helpt ook, na 20h staat er steeds de nieuwe vraag van de dag (pagina weet ik niet juist) Je kan antwoorden tot 12h de dag erna. Te winnen prijzen, en de winnaars kan je vinden op www.kanaaltwee.be/10JAARKANAALTWEE/
|
|
|
Post by Aragorn on Feb 1, 2005 9:52:55 GMT -5
Bedankt !
|
|
|
Post by Aragorn on Feb 4, 2005 4:15:24 GMT -5
Ik ga vanavond voor de trip naar NYC, wish me luck ;D
|
|
|
Post by beetelke on Feb 4, 2005 10:18:46 GMT -5
GOOD LUCK!!!!
|
|
|
Post by Aragorn on Feb 6, 2005 11:11:34 GMT -5
Bedankt, maar spijtig ben ik er niet bij Ze gaven 3 trips weg, maar blijkbaar hebben ze dat nu veranderd naar 2 trips, kan dat zomaar ?
|
|
|
Post by webmaster on Feb 7, 2005 10:24:11 GMT -5
Bedankt, maar spijtig ben ik er niet bij Ze gaven 3 trips weg, maar blijkbaar hebben ze dat nu veranderd naar 2 trips, kan dat zomaar ? Of dat zo maar kan, blijkbaar wel want ze hebben het toch veranderd en denk niet dat ze iets doen wat dan achteraf niet kan. Ik denk dat het dan wel moet kunnen.
|
|
|
Post by Aragorn on Feb 7, 2005 11:50:27 GMT -5
Ondertussen hebben ze het terug naar 3 gebracht, d**ned ik had alles juist, had er zo graag bij geweest
|
|
|
Post by floppyke on Feb 7, 2005 11:59:30 GMT -5
Ondertussen hebben ze het terug naar 3 gebracht, d**ned ik had alles juist, had er zo graag bij geweest ocharme vind da héééééél jammer voor jou volgende keer betere keer hé!!!!!!!
|
|
|
Post by knightrider on Feb 10, 2005 14:06:45 GMT -5
Ondertussen hebben ze het terug naar 3 gebracht, d**ned ik had alles juist, had er zo graag bij geweest 't ja, d'r zijn er zoveel die daaraan meedoen, en normaal gezien hebben 80% tot 90% van de mensen die mee doen een goed antwoord. (vragen zijn meestal niet zo moeilijk) Dus de kans dat ge zoiets wint is heel klein he. Ik doe ook soms aan dergelijke spelletjes mee hoor, maar denk altijd "ik win dat toch niet", als ge dan toch al eens iets wint is dat altijd mooi meegenomen.
|
|