steven
Junior Member
|
Post by steven on Dec 7, 2004 12:35:16 GMT -5
ben eens benieuwd hoe veel mensen aan sport doen ben zelf niet echt met sport bezig hoor Fietsen doe ik wel maar voor de rest niet veel
laat gerust hier iets achter ;D
|
|
|
Post by webmaster on Dec 7, 2004 14:34:37 GMT -5
ben eens benieuwd hoe veel mensen aan sport doen ben zelf niet echt met sport bezig hoor Fietsen doe ik wel maar voor de rest niet veel laat gerust hier iets achter ;D Wel ik doe eigenlijk ook niet veel aan sport, behalve soms fietsen. De tijd is voor velen het belangrijkste onderdeel waarom er van sporten niet veel in huis komt denk ik.
|
|
|
Post by knightrider on Dec 8, 2004 12:13:10 GMT -5
Fietsen, en de laatste tijd ook regelmatig eens gaan wandelen (als je dat al sport kan noemen)
|
|
|
Post by joejoebobo on Dec 31, 2004 11:22:15 GMT -5
badminton, fietsen (van huis naar school en terug ) en soms wandelen en met school gaan zwemmen maar dat vind ik *************
|
|
|
Post by joejoebobo on Feb 5, 2005 9:07:14 GMT -5
PS: Op 5 maart 2005 ga ik mijn eerste badmintontoernooi spelen in Putte. Wie wil komen kijken, stuur maar efkes een PM
|
|
|
Post by webmaster on Feb 7, 2005 10:22:32 GMT -5
PS: Op 5 maart 2005 ga ik mijn eerste badmintontoernooi spelen in Putte. Wie wil komen kijken, stuur maar efkes een PM Ik wens je alvast veel succes toe!!
|
|
|
Post by floppyke on Feb 7, 2005 10:25:53 GMT -5
Ik wens je alvast veel succes toe!! IK WENS JOU OOK SUPER vééééééééééééééééééééL SUCCES TOE XXX DOE DA GOE H2 EN SCHRIJF HIER ZEKERD NEER HOE HET GEWEEST IS ikke zelf doe ook aan badminton, tennis, zwemmen, lopen, squashen, ...........
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Feb 7, 2005 11:38:53 GMT -5
PS: Op 5 maart 2005 ga ik mijn eerste badmintontoernooi spelen in Putte. Wie wil komen kijken, stuur maar efkes een PM IK WENS JE HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL SUCCES, van mij mag je zeker winnen!!!!
|
|