|
Post by jurgen42u on Dec 17, 2004 9:43:39 GMT -5
Ik heb deze week Diamant op DVD gekocht en merkte dat er geen ondertitels aanwezig waren, wat wel omschreven was op de cover.
Heeft er iemand die ook deze DVD's heeft gekocht ook hetzelfde probleem?
Wel jammer, want ik versta er de helft niet van en op TV was het Frans wel ondertiteld...
|
|
|
Post by webmaster on Dec 17, 2004 14:03:02 GMT -5
Ik heb deze week Diamant op DVD gekocht en merkte dat er geen ondertitels aanwezig waren, wat wel omschreven was op de cover. Heeft er iemand die ook deze DVD's heeft gekocht ook hetzelfde probleem? Wel jammer, want ik versta er de helft niet van en op TV was het Frans wel ondertiteld... Hoi, Ik heb hem ook aangeschaft, heb hem sinds vandaag via de post gekregen. Ik moet er dus nog naar toe kijken. Maar ik zal er zeker eens op letten.
|
|
|
Post by jurgen42u on Dec 19, 2004 10:54:20 GMT -5
Ok, alvast bedankt! Ik zou dit dan graag willen oplossen met het bedrijf die die DVD's maakt. Leuk is anders om een niet goede DVD-set te hebben...
|
|
|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 12:37:56 GMT -5
Ok, alvast bedankt! Ik zou dit dan graag willen oplossen met het bedrijf die die DVD's maakt. Leuk is anders om een niet goede DVD-set te hebben... Om even op je vraag terug te komen, ik zit nu aan aflevering 3 en inderdaad heb nog geen enkele ondertitteling tegengekomen. Dus die hebben ze dan maar vergeten.
|
|
|
Post by jurgen42u on Jan 31, 2005 12:43:12 GMT -5
Universal Studios gaat binnenkort een omruilactie organiseren voor alle mensen die de DVD's hebben gekocht zonde rondertiteling. He tis ondertussen nu wel alweer 2 weken geleden dat ik van hen nog iets heb gehoord...
maar bon het is al goed dat ze een omruilactie willen doen.
|
|
|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 12:50:00 GMT -5
Universal Studios gaat binnenkort een omruilactie organiseren voor alle mensen die de DVD's hebben gekocht zonde rondertiteling. He tis ondertussen nu wel alweer 2 weken geleden dat ik van hen nog iets heb gehoord... maar bon het is al goed dat ze een omruilactie willen doen. En via welke weg gaan ze dat laten weten dan.
|
|
|
Post by jurgen42u on Jan 31, 2005 13:14:38 GMT -5
customer.service.benelux@nbcuni.com
je kan ze contacteren via bovenstaand email-adres.
|
|
|
Post by webmaster on Jan 31, 2005 13:15:44 GMT -5
customer.service.benelux@nbcuni.com je kan ze contacteren via bovenstaand email-adres. OK bedankt!
|
|