|
Post by yoeri on Feb 12, 2005 10:56:54 GMT -5
Weer eens iets nieuws om het minder saai te maken... Omdat jullie het zijn die dit forum draaiend houden, mogen jullie ook kiezen welk nieuw deel jullie echt graag zouden hebben op dit forum. Dit spelletje bestaat bestaat uit twee delen, het eerste deel (dit deel dus) mogen jullie allemaal zeggen welk onderdeel of topic jullie graag nog op dit forum willen zien. Het tweede zullen wij de 5 beste dingen in een poll zetten zodat jullie er één kunnen uitkiezen. Het deel met de meeste punten komt ook werkelijk op dit forum... Maar dit is nog niet alles... Als het jou onderdeel of topic is dat als winnaar uit de bus komt, dan wordt jij er mod van!
veel succes en tot binnenkort bij deel 2 van de KEUZE is aan JULLIE!
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Feb 12, 2005 13:32:29 GMT -5
Weer eens iets nieuws om het minder saai te maken... Omdat jullie het zijn die dit forum draaiend houden, mogen jullie ook kiezen welk nieuw deel jullie echt graag zouden hebben op dit forum. Dit spelletje bestaat bestaat uit twee delen, het eerste deel (dit deel dus) mogen jullie allemaal zeggen welk onderdeel of topic jullie graag nog op dit forum willen zien. Het tweede zullen wij de 5 beste dingen in een poll zetten zodat jullie er één kunnen uitkiezen. Het deel met de meeste punten komt ook werkelijk op dit forum... Maar dit is nog niet alles... Als het jou onderdeel of topic is dat als winnaar uit de bus komt, dan wordt jij er mod van! veel succes en tot binnenkort bij deel 2 van de KEUZE is aan JULLIE! moeten wij onze topic hier zetten?
|
|
|
Post by yoeri on Feb 13, 2005 5:00:00 GMT -5
ja jullie mogen 1 nieuwe topic of forum kiezen
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Feb 13, 2005 6:57:54 GMT -5
ja jullie mogen 1 nieuwe topic of forum kiezen Kanaal BlauwZwart (over Club Brugge en haar tegenstanders)!
|
|
|
Post by deborah on Feb 14, 2005 12:00:10 GMT -5
Kanaal BlauwZwart (over Club Brugge en haar tegenstanders)! Waarom verwondert mij dat niet?
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Feb 14, 2005 13:04:57 GMT -5
Waarom verwondert mij dat niet? omdat iedereen weet dat ik een Club Brugge-supporter ben mss!
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Jun 7, 2005 12:45:38 GMT -5
Blijven deze acties doorgaan of worden deze helemaal opnieuw opgestart?
|
|