|
Post by webmaster on Dec 6, 2004 15:04:03 GMT -5
Vanaf vandaag is het zover de VMMa Fansite Group is geboren, op lange termijn moet deze uitgroeien tot partners van fansite's programma's van de VMMa, heb jij z'on site mail dan om je als partner aan te melden via vmmafansitegroup@vmmafansite.be en bovendien wat vind je van ons nieuwe logo, laat het hier via een berichtje weten. Wij willen zeker en vast jou mening kennen. Want die telt.
|
|
roadie
Junior Member
|
Post by roadie on Dec 7, 2004 4:36:43 GMT -5
wil dat zeggen dat dit nu een definitief forum is. Dit is al de 4e keer dat ik mij opnieuw moet registreren. Gisteren nog opnieuw geregistreerd. Vandaag weer.
|
|
|
Post by webmaster on Dec 7, 2004 10:13:49 GMT -5
wil dat zeggen dat dit nu een definitief forum is. Dit is al de 4e keer dat ik mij opnieuw moet registreren. Gisteren nog opnieuw geregistreerd. Vandaag weer. Inderdaad dit is nu defenitief, dus posten is nu de boodschap, ook al de leuke avatars gevonden en hoe meer je post, dan verandert ook je ranknaam op het forum.
|
|
steven
Junior Member
|
Post by steven on Dec 7, 2004 12:11:22 GMT -5
het logo is heel goed gevonden en het Forum ook.alleen hoop ik dat het nu vergoed blijft staan want anders registeer ik mij niet meer hoor ben het wat beu aan het worden
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Dec 8, 2004 8:34:00 GMT -5
|
|
|
Post by joejoebobo on Dec 8, 2004 10:44:36 GMT -5
ik kan steven en blauw-zwart4ever niet echt ongelijkgeven. ik hoop ook dat dit nu definitief blijft
|
|
|
Post by knightrider on Dec 8, 2004 12:06:28 GMT -5
Ik hoop het ook dat dit nu definitief is. Toen ik eerst zag dat er weer een nieuw forum was wou ik mij niet meer opnieuw registreren, maar ik heb het toch maar gedaan. Ik kan het niet missen Ik hoop dat dit nu definitief is, en dat we hier geen problemen meer tegenkomen.
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Dec 8, 2004 13:16:31 GMT -5
Ik hoop het ook dat dit nu definitief is. Toen ik eerst zag dat er weer een nieuw forum was wou ik mij niet meer opnieuw registreren, maar ik heb het toch maar gedaan. Ik kan het niet missen Ik hoop dat dit nu definitief is, en dat we hier geen problemen meer tegenkomen. dat hoop ik ook
|
|
|
Post by deborah on Dec 9, 2004 9:29:19 GMT -5
't is misschien een domme vraag hé, maar wat is er eigenlijk gebeurt met die andere fora?
|
|
|
Post by joejoebobo on Dec 9, 2004 14:21:35 GMT -5
ik denk dat die ondertussen allemaal wegzijn
|
|
|
Post by knightrider on Dec 10, 2004 12:33:12 GMT -5
ik denk dat die ondertussen allemaal wegzijn Of ze volledig verwijderd zijn weet ik niet. Het 8bit en DK3 forum hebben wel een tijdje naast elkaar bestaan (ze werden wel niet gelijk gebruikt). Maar eerlijk gezegd, ik vind dat forum er wat opbouw betreft toch wel beter uitziet
|
|
|
Post by blauwzwart4ever on Jun 7, 2005 12:40:51 GMT -5
wordt het logo terug gewijzigd of blijft hetzelfde logo overheersen?
|
|